Jak získat více sledujících pro váš firemní LinkedIn

Máte založený firemní účet na sociální síti LinkedIn, ale přitom počet lidí, kteří sledují vaše podnikání není nijak závratný? Tak to je váš profil na tom podobně jako ten můj. Jestli jste si jako já řekli, že je na čase to změnit, pojďme se společně do toho vrhnout. Pojďme získat více sledujících lidí na sociální síti LinkedIn, které bude zajímat naše podnikání a tím zvýšili množství potenciálních klientů, jenž si mohou objednat naše služby a produkty.

Přináším vám zde seznam těch nejužitečnějších tipů, které vám pomohou získat více sledujících lidí firemního profilu na LinkedIn.

 

Mějte poctivě vyplněný firemní profil

Předtím, než se hlouběji ponoříme do komplexnějších tipů, čeká nás první, nejjednodušší krok a to je řádné vyplnění profilu. Účty s kompletně doplněným profilem se zobrazují o celých 30% více, což není malé číslo. Navíc, pokud v profilu uvedete detailní informace, o vaší firmě, tak je mnohem větší šance, že popis vaší činnosti dokáže oslovit a přimět lidi k jejímu sledování.

 

Umístěte odkaz na váš web

Pokud vaše webové stránky dokázaly zaujmout svým obsahem návštěvníky, přiveďte je také na váš LinkedIn. Umístěte odkaz na profil do vašeho webu. Ideálním místem je například hlavička, nebo zápatí stránek, kde ho mohou lidé snadno objevit. A pokud máte blog, dejte odkaz ke každému článku. Když obsah, které zveřejňujete na vašich stránkách, někoho zaujme, tak vás bude moci začít snadno a rychle sledovat, aby se dozvěděl víc informací.

 

Přídejte odkaz na LinkedIn do vaše emailového podpisu

Určitě vaši zaměstnanci ke své profesní komunikaci využívají email. Lidi, se kterými komunikují, znají vaši firmu i váš byznys a proto je velká šance, že budou mít zájem sledovat dění kolem vaši společnosti i na síti LinkedIn. Přidejte odkaz na váš LinkedIn do emailového podpisu všech zaměstnanců, tak aby se k vám mohli snadno připojit.

Jak získat více sledujících pro váš firemní LinkedIn

Sdílejte zajímavý obsah

Je to stejné jako kdekoliv jinde. Abyste získali více sledujících na síti LinkedIn, musíte nejprve upoutat pozornost lidí. Toho dosáhnete pouze s tématy, které jsou pro ně dostatečně zajímavé. Nikdo nebude sledovat něco, co ho nebaví. Pokud nabídnete lidem zajímavý obsah, který jsou pro ně důležitý, tak budou mít větší tendenci se k vám vracet a sledovat váš profil, aby se dozvěděli další užitečné informace. Sdílejte tedy věci, které jsou pro lidi co nejvíce přínosné.

 

Zveřejňujte pravidelně své příspěvky

Pokud na svém profilu budete umísťovat své příspěvky pravidelně, tak máte mnohem větší naději, že oslovíte více lidí, protože se u vás vždy dozvědí něco z aktuálního dění. Podle LinkedInu stránky, které zveřejňují příspěvky alespoň jednou týdně, mají 2x větší šanci, že se lidé zapojí do jejich sledování. Přinášejte tedy lidem informace co nejpravidelněji, aby bylo na všem profilu vidět, že se u vás pořád něco děje.

 

Doplňujte k příspěvkům správné hashtagy

Když u svého příspěvku použijete správné hashtagy, tak máte mnohem větší šanci, že se zobrazí více lidem. Ideálně doplňte 3 až 5 relevantních hashtagů. Pokud neuvedete žádný, tak váš příspěvek uvidí pouze lidé, kteří vás sledují. Naopak, když doplníte ty správné hashtagy, tak na váš příspěvek mohou narazit i ti, kteří vás zatím nesledují, ale zajímá je téma, o kterém píšete. Pro začátek nevybírejte pouze hashtagy, které mají velké množství sledujících lidí, neboť pak se váš příspěvek snadno ztratí v záplavě dalších. Ideální je proto zvolit takové, kde máte velkou šanci, že si váš obsah najde své čtenáře.

Základem je aktuální, kvalitní a pravidelný obsah, jenž sdílíte s ostatními.

Zapojte zaměstnance a kolegy do interakce s firemním profilem

Přesvědčte zaměstnance, nebo kolegy v práci, aby začali sledovat váš profil. Je to nejjednodušší způsob, jak získat první fanoušky. Navíc je můžete snadno zapojit do dění na vašem profilu.

Pro LinkedIn, stejně jako pro ostatní sociální sítě, je důležitá kvalita obsahu. Čím více lidí reaguje na daný příspěvek, tím více ho LinkedIn považuje za zajímavý a tím více ho ukazuje i dalším lidem. Proto potřebujete, abyste po zveřejnění příspěvku rychle získali od lidí reakce. K tomu můžete využít právě svých zaměstnanců nebo kolegů v práci. Informujte je o každém novém příspěvku na LinkedInu a požádejte je, aby na něj co nejdříve reagovali, lajkovali ho, sdíleli, okomentovali nebo klikli na odkaz.

Zajistěte také, aby všichni vaši zaměstnanci, či kolegové byli na váš firemní profil správně namapováni v jejich pracovních zkušenostech. Pokaždé, když váš zaměstnanec vytvoří nové připojení s člověkem na LinkedInu, bude tento nový člověk zároveň vyzván, aby sledoval i vaši firemní stránku.

 

Pozvěte lidi, kteří jsou spojeni s vaším soukromým účtem

Pokud spousty lidí sleduje váš soukromý účet, není nic jednoduššího, než je pomoci pár kliknutí také pozvat, aby se připojili k vašemu firemnímu profilu. V sekci “Administrativní nástroje” zvolte položku “Pozvat spojení” a zde můžete vybírat z lidí, kteří jsou s vámi ve spojení. Každému člověku můžete pozvánku poslat pouze jednou a je pak na jeho rozhodnutí, zda se k vám připojí a nebo ne.

 

Závěrem

Jak vidíte, existuje spousty tipů, pomoci nich můžete získat více sledujících pro váš firemní LinkedIn. Základem je aktuální, kvalitní a pravidelný obsah, jenž sdílíte s ostatními. Doufám, že těchto 8 základních tipů, které jsem zde dnes přinesl, vám pomůže pro začátek s rozjezdem a se získáváním nových lidí pro váš profil. Pokud jich chcete mít ještě více, tak v dalším kroku rozjeďte placené reklamní kampaně na LinkedInu, kde máte další velkou šanci oslovit nové lidi pro sledování  vaši firmy.

Zaujal vás článek? Budu rád, když ho budete sdílet s dalšími lidmi.

LinkedIn
Facebook
Twitter

Obsah článku

Potřebujete pomoc s propagací na sociálních sítích?