7 základních tipů pro návrh kvalitních vizitek

I když se může zdát, že klasické vizitky jsou v dnešní digitální době již překonané, tak se stále jedná o jeden ze základních marketingových prvků při komunikaci s novými klienty. Vizitku s kontaktními údaji většinou předáváte potenciálním klientům při prvním osobním jednání. Společně s vaším vystupováním vytváří první dojem, kterým na zákazníka můžete zapůsobit. Proto věnujte výrobě vizitek patřičnou pozornost.

Zde je 7 základních tipů, kterými se řídíme při návrhu nových vizitek:

Velikost písma

Všechny informace na vizitce se musí dát bez problémů přečíst. Nikdo nebude chtít studovat malé blechy pomoci lupy. Z toho důvodu je důležité vybrat správnou velikost písma, aby se na vizitku vešlo vše podstatné a přitom informace byly čitelné.
urviho-novinka-7-zakladnich-tipu-pro-navrh-kvalitnich-vizitek-01
urviho-novinka-7-zakladnich-tipu-pro-navrh-kvalitnich-vizitek-02

Typ písma

Druh písma by měl být stejný, jako ve všech ostatních materiálech, aby vizitky navazovaly na vaši firemní identitu. Kvůli malým rozměrům vizitky by vybraný font měl být bez problémů čitelný i v menších velikostech.

Méně je více

Na vizitce by měly být jen ty nejdůležitější základní informace, aby klient rychlým pohledem našel vše potřebné a zbytečně se neztratil v záplavě informací.
urviho-novinka-7-zakladnich-tipu-pro-navrh-kvalitnich-vizitek-03
urviho-novinka-7-zakladnich-tipu-pro-navrh-kvalitnich-vizitek-04

Design

Návrh vizitek by měl odpovídat tomu, jak chcete, aby vás vnímali zákazníci. Například pokud jste právní firma a chcete na klienty působit konzervativním a důvěryhodným dojmem, mějte vizitky jednoduché a konzervativní. Naopak pokud je vaše práce kreativní, nebojte se více odvážného designu.

Firemní identita

Vzhled vizitek by měl navazovat na design vaší firemní identity. Když se člověk podívá na vizitky, www stránky, letáky a další propagační materiály, měl by si je hned všechny na první pohled spojit s vaší firmou.
urviho-novinka-7-zakladnich-tipu-pro-navrh-kvalitnich-vizitek-05
urviho-novinka-7-zakladnich-tipu-pro-navrh-kvalitnich-vizitek-06

QR kód

Ulehčete lidem práci. Pomoci QR kódu si budou moci lehce uložit vaše kontakty do mobilního telefonu. Případně je díky QR kódu můžete odkázat přímo na vaše www stránky.

Kontrola chyb

Poslední věc, kterou byste chtěli najít na vytištěných vizitkách je překlep, nebo pravopisná chyba. Proto je důležité návrh pečlivě zkontrolovat, aby se na vizitkách žádné chyby neobjevily.
urviho-novinka-7-zakladnich-tipu-pro-navrh-kvalitnich-vizitek-07

Naše práce

Podívejte se na vizitky, které jsme navrhli pro naše klienty.

urviho-novinka-7-zakladnich-tipu-pro-navrh-kvalitnich-vizitek-reference-01
urviho-novinka-7-zakladnich-tipu-pro-navrh-kvalitnich-vizitek-reference-03
urviho-novinka-7-zakladnich-tipu-pro-navrh-kvalitnich-vizitek-reference-02
urviho-novinka-7-zakladnich-tipu-pro-navrh-kvalitnich-vizitek-reference-04
urviho-novinka-7-zakladnich-tipu-pro-navrh-kvalitnich-vizitek-reference-06
urviho-novinka-7-zakladnich-tipu-pro-navrh-kvalitnich-vizitek-reference-05
urviho-novinka-7-zakladnich-tipu-pro-navrh-kvalitnich-vizitek-reference-07
urviho-novinka-7-zakladnich-tipu-pro-navrh-kvalitnich-vizitek-reference-08

Potřebujete nové vizitky pro vaše podnikání?